divendres, 26 de març del 2010

Informàtica 4t. Recuperació 2n trimestre.

Dossier d'exercicis de recuperació del 2n trimestre d'Informàtica i d'infocad.

Únicament per a l'alumnat que hagi suspès l'assignatura. En el cas d'infocad, hi haurà una part recuperatòria de CAD, a més a més.

Activitats de recuperació.

(Recordeu que està protegit amb paraula de pas, si l'heu oblidat torneu-la a demanar a: ciematec@gmail.com)

La seva presentació és imprescindible per poder accedir a l'examen, que es realitzarà definitivament el dimecres 21 d'abril a les 3:15 h de la tarda. Aules de 1r d'ESO.

No us ho deixeu pel final.

15 comentaris:

  1. M'es igual com que no la tinc que fer!! xdd

    //Pol Rabassa//

    ResponElimina
  2. Jo tampoc l'he de fer i igualment ja és massa tard

    Queralt

    ResponElimina
  3. Ni jo tampoc l'he de fer!!!

    Khadija

    ResponElimina
  4. jo tampoc així que tampoc el tinc que fer aixi que no pasa res!

    Angels!

    ResponElimina
  5. no ho penso fer,aquest blog esta currat



    Adri G

    ResponElimina
  6. mistelilla@gmail.com

    Baaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
    Jo no tinc de recuperar!! aixo pàssa per no estudiar ni xd
    sou uns potols xdxd

    ResponElimina
  7. doncs jo si que le de fer T_T'
    bueno ja la vaig fer.. xd

    Nadine : )

    ResponElimina
  8. Ni nosaltres tampooc!

    Noemi i Marina.

    ResponElimina
  9. A mi no m'interessa això.



    raqueldepablo@gmail.com

    ResponElimina
  10. Doncs jo si..TT!aviam si te les notes ja el carles jaja



    Aida

    ResponElimina
  11. Hola soc l'Èric Zamora,

    bueno jo tampoc no la tinc de fer jajjjjaa........i espero k no l'hagi de fer mai....xD

    Adeu !!!

    ResponElimina
  12. jo no la tinc que feer!


    Anna

    ResponElimina
  13. Joer! per fi em deixa comentar!
    Jo no tinc que recuperar! XD

    Adeu!

    Mark

    ResponElimina
  14. RanValfaren Gallolobo Montoya27 d’abril del 2010, a les 13:15

    Jo sí l'he de fer l'examen.










    És broma. Estudieu.

    Adrià M.

    ResponElimina
  15. Bé, algunes observacions:

    1. Alerta amb la vostra ortografia i gramàtica. Vam quedar que les frases comencen amb majúscula, que no poden haver abreviatures SMS, etc.

    2. Eviteu les paraules fora de to, vulgars o que en definitiva faltin el respecte.

    3. Valoreu ràpidament si esteu escrivint per escriure o bé amb alguna finalitat concreta. En el primer cas millor deixar-ho córrer.

    Podeu millorar molt el fil tenint presents aquests aspectes. Compto que us esforçareu i que en la propera tongada de comentaris m'ho demostrareu.

    Fins aviat a tots/es!

    ResponElimina

Us encoratgem a fer tot tipus de comentaris sempre que mantingueu l'educació i el bon to. En principi no hi ha moderació de continguts ja que apostem per un ús racional i alhora veloç d'aquest canal d'informació.